2011-03-14
 14:56:58

pappa: "du måste veta vad läsarna vill veta ..."

Haha, min pappa är go. Han börja snacka med mig om att jag måste tänka på att skriva om saker som läsarna vill läsa om så att jag får med läsare. Visst är han söt.

Men han har faktiskt rätt.
För att ni ska villja fortsätta läsa min fantaskiska blogg måste det ju vara nått som intresserar er.
Så nu måste ni faktiskt ta tag och skriva vad ni vill läsa mer om, vad som helst som man kan ha på bloggen.


~~

Du kan ha en daglig utmaning, där du skriver om dessa punkter ;D



Utmaningen !!



Dag 01 – Om mej

Dag 02 - Min favorit plats

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min skolväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Dag 15 – Mina drömmar


Tilda

Jag gillar foto :D

läser gääärna om foto :D


lina

jag vill läsa mera häst:D


E

mera häst! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: