2011-03-05
 22:17:51

Ny header.

Ny header nu då, känns gött. Ska försöka hitta någon som kan fixa bakgrunden till vit oxå. Hatar att ha svart ser så hemskt ut. Men idag har jag inte gjort mkt alls. Jag har vaknat? Tog frukost, elr jag åt inte, med Johan, Kevin och Spiken på BK. Sen gick jag hem åkte till stallet direkt med Vendela. Sen efter har jag inte gjort nått. Är helt jävla slut i huvudet och otroligt ont i halsen. Men jag är otroligt fest sugen, haha. Nae, trore blir lugnt nu nästa helg så får vi se sen. Imorgon blir det stallet först. Sen tror jag det blir Nicole en stund. Måste fan plugga SO oxå, har prov på Onsdag. Men nu ska jag gå ner och hitta någon bra film. Ni når mig på sms, och det skadar inte att va social.
 
                                                                                                   


Anonym

fin kropp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: