2011-03-19
 16:01:03

jätte hemskt dålig uppdatering

Har vart dålig uppdatering de senaste dagarna och ska bättra mig.
Men igår hann jag inte pga va hos nicole.
Först så va det jag My Nicole Albin Robin och Eliott. Sen drig A&R hem för att äta osv så vi andra va kvar och taggade för kvällen. Jäklans kul hade vi iaf. Kmr filmer på det, hah. Sen så gjorde vi lite mat och hade jätte trevligt. Sen började alla andra komma. det blev vi sen macka zack emil johan philip akex olle ngn annan emelie frida & carro. Tyvärr fick vi inte riktigt igång vattenpipan men .. Vart ganska trevligt faktiskt men kvällen gick för fort, tog slut lite tidigt oså dock .. Själv drack jag inget på hela kvällen. Kände att jag ville hjälpa nicole att hålla koll på alla och allt. Men sen när nästan alla dragit kom även spiken & max med några andra. Sen va kvällen slut .. Ville inte sova sen va så jävla pigg. Men jag nicole & robin kolla tv ett tag och snacka om massa när Nicole och jag va små, haha! Älskar dig min cheya!



Somsagt kmr massa bilder och filmer från kvällen. Som jag hoppas alla kollar på.
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Känner mig inte så jätte pigg har otroligt ont i halsen. Kanske blir att hitta på nått med Nicole & My? elr Fanny. Får se senare, ska nog ta och ringa tillna snart. Men ska fixa lite skojjiga saker till bloggen nu. puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: