2011-03-16
 14:10:00

hejhej bloggen



Som sagt är det tidsinställt inlägg. Jag kmr inte ha tid att sätta mig vid datorn idag, tar lite ledigt men kmr ploppa upp lite tidsinställda troligen. Lite olika skojjigheter och annat.



Just nu när ni läser detta har jag precis slutat skolan, har haft nationella Biologi i TVÅ TIMMAR idag.. Men nu ska jag gå till stan med Nicole och möta upp Emelie och Marwa. Sedan kollar vi väl runt lite och jag ska se om jag hittar något snyggt smycke på GinaTricote, sen sätter vi oss på Lilla Hem. Blir det att snacka massa tjejsnack och annat mysigt. Efter stan ska jag hem och sedan åka upp till mina lilla häst och fixa osv. Funderade på att filma lite i stallet och visa er hur vi har det. Vad säger ni?

stay tuned



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: