2011-03-12
 12:06:00

Dag 6 - Min dag (igår)

Han inte skriva det här igår, var knappt hemma sen så va jag så himla trött. Men idag är jag på bättre humör.

Min dag började såklart med skolan, helt okey. Sen efter skolan skynda jag hem för att fixa mig sedan ner till stan där jag mötte Fanny, Toni och Elias. Sen kom Sandra och Nicole. Så gick vi en sväng till hemmakväll. Fattar inte hur ni orkar sitta där! Sedan drog vi och köpte godis och mer. Sedan drog vi hem till en kompis där vi satt och chillade, drack öl, åt god mat och godis osv. Väldigt trevligt. Men blev lite seg på slutet så jag drog hem ganska tidigt endå. Men det va mysigt att va me


FATTA VAD JAG ÄLCKAR ER TVÅ!


Malin

Jätte fin blogg du har! :)



Ha en fin dag /Malin



PUBLICERAT: 2011-03-12, 12:35:24 | URL: http://nattstad.se/malinwallin
Felicia

Jätte fin blogg! Låter som att du hade det trevligt :)


deniz

fina billder <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: