2011-03-10
 16:14:29

dag 5 - vad är kärlek.

Oj, för mig är kärlek när det pirrar i magen så fort man tänker på den personen. Så fort man ser den personen får man ett stort leende på läpparna. Det är så jag märker ifall jag är kär. Kärlek är nått äkta. Som man aldrig vill bli av med.



Jag är bara 15år och vet fan inte riktigt vad äkta kärlek är. Har nog inte riktigt upplevt den kärleken att jag vet att den personen vil jag leva med resten av mitt liv. Jag kan inte tänka så nu. Jag tror man märker det med åren. För mig är det inte meningen att man ska hitta den riktiga kärleken nu. Vi är tonåringar och ska leva livet och ha kul. Inte förlova oss, inte gifta oss, inte skaffa barn. Vi är bara barn! Tror inte riktigt att jag kan säga vad äkta kärlek är men kmr nog med åren som sagt.


mell

håller med om vad du skrev under bilden! så rätt :>


Linda

Hoppas den frågar Chans :P



Kram Linda


Amanda Wikstrand

Håller med linda, hoppas du får chansen. :)



PUBLICERAT: 2011-03-13, 14:32:24 | URL: http://teamvovve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: