2011-03-06
 16:59:12

dag 2 - min första kärlek.

Min första kärlek .. Hmm, asså jag har ganska svårt för att bli kär. Men jag va jätte kär i en kille en gång och jag tror han vet att jag menar honom, haha. Jag va kär i honom ganska länge men inte längre. Men det va ett tag sedan nu. Vi snackade mkt osv. Blev väl kär i honom när jag gick i 7an ? sen blev det ju bara starkare när vi även träffades osv. haha, och va kanske det ett bra tag. Och så som jag kände för honom hade jag nog aldrig känt förut. Men ja, som sagt va vi aldrig tsm. Men jag gilla honom kmt. Men jag hade andra killar och han andra tjejer. Men gillade fortfarande honom mer tror jag. Behöver inte nämna hans namn, men tror han fattar att det är han ifall han läser. Tror många andra oxå fattar, haha. Men inget jag skäms för. Alla har vi väl vart kära osv. Men efter honom tror jag att jag kan ha känt så igen. Kanske inte riktigt så stark men endå. Men det va nog tack vare han jag insåg va kärlek är :) Innan tror jag inte att jag fattat vad det är. Men måste säga att det är ganska skönt att inte va så kär, haha. Nu vet ni massa om mig. Kanske är lite för detaljerad (?) med det ska väl inte ni klaga över.


 


Lizi <3

Har också vart kär en gång ;)



PUBLICERAT: 2011-03-07, 17:51:44 | URL: http://lizzy.webblogg.se/
Nelly ;3

Naaw, gulligt! ;D Fast jag är helt annorlunda, blir kär typ hela tiden! XD<33


amanda Ekeroth

naaaawe vad gulligt jag lyckas bli kär hela tiden xD :P haha min kille som jag e tsm med nu träffa jag första gången i midsomras och så blev jag kär i han o tsm med han 2 januari i år xD men jag är kär i 3 andra med xD skitjobbigt fast är ju mest kär i min pojkvän :d



PUBLICERAT: 2011-03-09, 16:46:14 | URL: http://maandiiiss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: