2011-06-06
 12:31:19

vill bara dö

är så jävla trött och vill igentligen bara sitta hemma och inte göra ett skit. men nej jag måste hänga med till lemunda ... jävla skit orkar verkligen inte det. blir att ta med en massa böcker och shit så jag slipper höra allas tjat där nere. ska även pumpa upp min gummibåt så ska jag åka iväg, haha. jävla mobboffer jag känner mig som. det är ju dåligt vad ska man göra vid sjön då?! fasen va jobbiga dom är.

här får ni en bild på min bikini iaf.

älskar den, riktigt skön är den och åker inte ner sådär mkt som andra sånna där toppar gör.


Linn

SV: Nej det har inte blivit något vettigt av ridningen nu de senaste veckorna. Det har varit mycket som kommit i vägen. Tex drunkningsolyckan - det har tagit på oss hårt, som du kanske förstår? Sen stegrade sig ju Putte igen så min svanskota gör att jag bara kan rida lite till och från för tillfället. Sen är ju Picasso halt, då kan man inte göra så mycket med henne...



Btw, skicka bilderna snart? :)



PUBLICERAT: 2011-06-06, 14:06:21 | URL: http://ztreliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: