2011-06-08
 17:20:56

magnificent

sitter och gör inte allt för mkt. laddar lite inför ikväll då det är hoppträning. sitter och kollar på filmen från förra gången så jag kan tänka lite på vad jag ska göra bättre. hoppas verkligen tuttan är pigg som vanligt, inte för pigg alltså. såg ut att vara en rolig bana vi ska hoppa idag så är laddad. som sagt så ska jag  tävla i boxholm på söndag. första tävlingen med pam. är otroligt taggad. ska bli kul och se hur hon är på ett nytt ställe. känner på mig att det kmr gå bra. men om en liten stund tar jag på mig ridkläderna och åker iväg till stallet. bloggar senare och ska även försöka få in lite filmer när pam och jag hoppar. skulle va kul med mer bildern men. jennifer hänger iaf med till boxhom.


favorit i repris, snygging. känns som det kmr bli kmr häst inlägg, haha. ni icke hästmänniskor måste komma med lite förslag om vad ni vill läsa om då det finns mer om hästar att skriva än om vardagarna. så bomba.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: