2011-06-08
 16:21:48

läsarfråga - pamela

» Kajsa <3
Guud vilken fin häst!
Kan du inte berätta lite om den?
Vad heter den och alt sånt :)
kraaaam <3

Tack så jätte mkt, väldigt kul att höra!
Hon heter Pamela och är 5år. Hon är import från Lettland. Hon går som lettiskt halvblod, men har i sig hannoveranare, sv.halvblod och fullblod så vitt vi vet. Hennes stamtavla är en riktig toppstam. Hon har många svårhoppade hingstar i sig. Jag har haft henne i snart 9 månader. När jag fick henne var hon nästintill helt inriden. Och nu håller vi på att finslipa allt. Hon älskar att hoppa och galoppera länga sträckor i skogen. Hon är alltid väldigt pigg och glad. Hon har en otrolig hopptalang. Hon betyder jätte mkt för mig. Hon gör mig glad, så fort jag kmr ut till stallet och haft en jobbig dag är jag glad igen. Hon lyssnar på allt man ber henne att göra. Svårt att förklara hur mkt jag älskar henne.






även alla i stallet och alla som träffar henne förälskar sig i henne, som sagt är hon bäst



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: