2011-06-11
 20:49:17

klassfest + annat

igår kvar en kanon dag, helt underbar. först var jag med sham och dom på väster och slappade. sedan gick jag hem till ashtar med valentina. blev att dricka där, shotta tequila drack vin cider och groggar. första gången jag druckigt på ett halv år och jag mådde bra hela kvällen och hela dagen idag. efter vi vart där drog jag sham och gab till litobadet. riktigt kul faktiskt! kanske inte skulle vart så kul om man var nykter men haha. kan kunde sitta i bastun och massa. riktigt nice faktiskt. men senare kom polisen så vi drog typ då, började endå sega ur. så jag och sham gick hem till honom. satt uppe med valle och adolf en stund och snackade. sen blev det film och somnade. idag på morgonen gick vi en promenad först köpte frukost på östenssons, en cola till mig! underbart på morgonen dagen efter. sedan blev det film osv sedan ut och träffade gab.



idag blir det bara att sitta hemma, ska fan sova snart! ska upp tidigt tidigt imorgon och tävla första gången med pam. är så jättttttttttte nervös. som stöd har jag även med mig vendela och jennifer. har ju även linn där oxå. ska bli riktigt kul. längesedan jag var iväg på tävling överhuvudtaget. nu ska jag ladda. ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: