2011-06-24
 11:06:58

god morgon

vaknade för ca en timme sedan har städat iordning mitt hemska rum. tänkte även ni skulle få se resultatet av garderob rensningen. blev en heldel att slänga.




lite skillnad skulle jag kunna påstå. men får se hur länge det håller. jag hatar att vika kläder så försöker hänga allt så på de flesta galjarna hänger det två tröjjer... hehe.



syns inte så tydligt men blev en riktigt stor hög med slänga saker. känns skönt att bli av med det.


Jozzan

Oh, snygga kläder! ;D Har också massa högar, fast dem ligger i sängen istället! Haha ;)


Tutoriale

Haha, din före garderob ser ut som min allyearround-garderob xD (Eller om det heter klädskåp? x3)


Arneiqra

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.



PUBLICERAT: 2011-11-13, 19:43:41 | URL: http://arneiqra.blogll.com
Emma F

Haha påminner om min garderob x)



PUBLICERAT: 2013-01-05, 13:57:25 | URL: http://mjukisbyxan.tumblr.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: