2011-06-21
 19:32:24

everybody's fake

från att ha varit så bra vänner till inget, från att ha sagt allt till varann till att inte kolla på varann.
men såhär blev det. jag kan leva med det, men klart jag inte vill. men under alla dessa år av vännskap, har kommit fram att vara så falska. att säga så sjuka saker bakom ryggen på en så nära vän. jag har aldrig fattat hur någon kan göra sånt. att leva i sådan avundsjuka och måste hela tiden jämföra sig själv med andra, med sin vän. kan man inte bara vara glad för sin väns skull? måste man jämt vara mest omtyckt, snyggast och bäst på allt. nu tackar jag för att jag fick reda på att du var så falsk. önskar jag fick reda på det tidigare. men du har fått din chans att gottgöra det hela, men du är så egenkär och kan aldrig förstå när det är du som har gjort något fel. så antar att det är nu vi skiljs åt, olika vägar olika val. jag som alltid tror vi var så lika, men vi är så olika man någonsin kan bli.
kmr aldrig vara så falsk som du.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: