2011-07-27
 12:27:07

Skärpning nu elr vad säger ni

Har gjort jätte dålig uppdatering nu. Men kmr igång nu igen. Hoppas dom läsarna jag tappat kmr tbx.. Men eftersom jag gör mycket annat oxå hinner jag inte jämt sitta vid datorn. Igår var jag på bio med min kille och två till sedan efter drog vi till väster så hann inte blogga nått. Men idag kmr jag nog bara vara hemma för jag hopptränar ikväll.

GÅRDAGENS RIDNING.
Igår var det väldigt varmt så det var en massa bronsar. Vi höll igång hela tiden kan man säga. Blev en sväng med mycket upp och ner. Red mest i trav och galopp då hon får lite panik av bronsarna. Hon kändes bättre igår än i söndags. Får se hur hon beter sig på hoppningen idag. Trälar hon idag är det något lustigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: