2011-07-29
 11:59:45

Never gonna give you up

Hello, nu är det såhär.. Mina kära vänner. Jag gör väl så att har en mapp där jag har vardagliga inlägg om mig inte hästen vill säga. Det blir ju även lite mer uppdatering då så vrf inte. Men som sagt mest hästar.


Igår blev det först att dra ner till Nicole där även Amanda fanns. Sedan drog Nicole och jag till väster och träffade Sham och Gab. Chillade där en stund täffa Lucce med flera. Runt nio tog vi bussen till donken och åt lite. Satt där en stund och hade trevligt. Sedan blev det att gå hem .. Idag blir det klassfest med förra klassen. Ska bli trevligt att träffa mina tjejer iaf. Blir nog inte så långvarig. Kollar förbi en stund ska nog sova hos Sham har jag bestämt :)


Emma F

Älskar outfiten på bilden !! Så himla klockren



PUBLICERAT: 2013-01-05, 13:58:29 | URL: http://mjukisbyxan.tumblr.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: