2011-07-15
 16:00:37

Kmr några av veckans frågor

Hoppas ni förstår att Veckans 10 Frågor nte behöver komma samma dag, utan nu har hela veckan på er att fråga. Här får ni iaf sex av frågorna.

Fråga 1
Varför bloggar du?
Vad är det med att blogga som du gillar?
Kram
Svar: Ganska bra frågor faktisk, jag vet inte riktigt. Det är kul att dela med sig av sina tankar och åsikter. Eftersom andra tycker det är kul att läsa blir det roligare att skriva.

Fråga 2
Älskar du din kille? :D
Svar: Ja jag älskar hono väldigt mkt! :)

Fråga 3
eftersom din kille fyller år idag, så vad har du tänkt
att köpa till han eller ge han.
lite tip på vad man kan ge till sin kille när han fyller år?:)
btw nice blogg!
Svar: Haha, jadu eftersom han nte gillar att jag köper saker åt honom och han inte önskat sig något den tråkmånsen. Så ska vi ha filmkväll. Så ska snart iväg och köpa en massa goda saker och fixat en massa bra filmer. Han nöjde sig med det, men är riktigt trevligt iaf.

Fråga 4
Hur mång hästar har du haft? :D
Svar: Jag har haft två st som vart mina egna Miramis & Pamela. Sedan har jag haft massa hästar på foder och som jag hjälpt andra med. Hade min C.ponny Sörgårdens Carrie, som nästan räcknades som min egna.

Fråga 5
hur länge har du bloggat och hur länge har du ridit?
Svar: Vet inte hur länge jag bloggat, kanske ett år på massa olika bloggar. Ridit har jag gjort i 11 eller 12 år.

Fråga 6
Vi har inte fått se någon bild på sham eller?
Skulle vilja se hur han ser ut och sen om du vill kan du gärna berätta hur ni träffades osv?
Svar: Jodå det har ni, laggt upp flera bilder. Vi träffades genom en gemensam kompis. Så började vi träffas och snacka osv. Har vart ganska komplicerat. ;)


här har ni tex en bild. alexi, jag och sham. mina fina killar

   

                   


- M a r i a

sv; tack :) allt bra med dig?



PUBLICERAT: 2011-07-16, 17:32:22 | URL: http://maariabodin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: