2011-07-03
 19:47:37

inköp

nu kmr dagens köp. mkt nöjd och jag har 600kr kvar!


sex påsar totlat blev det iaf.



från h&m solglasögon 79:- och topp 149:- detta har jag kollat in tidigare men dock inte köpt men nu så.

trosor från lindex och ett naglack. vet dock inte priset, mamma bjöd på det.

från ginatricote, en blus 49:-, linne 199:- och så är det en slags kofta 150:-.

från bikbok två shorts för endast 199:-!! skönaste jag haft på mig, och två ringar hårsnoddar för 19:-.

från JC, (baksidan av tröjjan) var halva priset så endast 99:-.

från dinsko, mamma bjöd mig även på dom här. gladiatorskorna för halva priset så endast 199:- och dom andra oxå halva så endast 99:-
HÄSTSAKER!

tävlingsbyxor fick av mamma, som present 599:-

179:- några nya borstar till hästen, funkade SKITBRA!(kmr inlägg om dom senare)

Golden Medal tror det var 299:-


Ett Showmaster tecke, tunnmodell till tex tävling. jävligt snyggt. tog dock bara bild på spännet längstfram.


Linn Strelin

Åååååhhh, jag vill också ha Magic brush borstarna :(((



PUBLICERAT: 2011-07-03, 20:03:01 | URL: http://ztreliin.blogg.se/
Clara

Schabraket var verkligen jättesnyggt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: