2011-07-24
 09:00:00

I KINDA PÅ TÄVLING!

Nu när ni läser detta är jag p tvling i Kinda. Vi får se när jag kommer hem och kan uppdatera. Men ville att ni skulle ha något iaf att komma in till.



Jag hoppas VERKLIGEN alla ni som läser nu kmr stanna och gärna dra hit fler folk. Blir så otroligt glad över att se när en massa vart inne och läst. Kanske inte är 100% uppdatering just nu men snart kommer jag igång då kmr det vara allt möjligt att läsa om. Kan lova er att ni kmr trivas. Och att det redan är 33 st via bloglovin gör mig SUPER glad! Som sagt hoppas jag ni kmr stanna här och läsa vidare om min underbara häst och mig. Om ni tycker nått på bloggen fattas som ni vill läsa mer om är der bara att kommentera det! Är öppen för allt. Och jag hoppas verkligen ni gör det nu. Jag vill att detta ska vara en blogg alla trivs med och kan komma hit och läsa roliga och nyttiga saker. Så kom ihåg det och var inte blyga! Jag vill inte vara "bloggaren" och ni "läsarna" vill vara som er vän. (: kramRiktigt nöjd med hennes hull nu. Ser riktigt bra ut, inte för smal inte för tjock. Och en massa muskler på rumpan tack vare alla backar. Även halsen börjar bli nått.




jessica

sv; javisst kan vi följa varandra med bloglovin :)! lägger till dej nu då :)



PUBLICERAT: 2011-07-24, 10:24:56 | URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
emilia

sv:

tack så jätte mycket! blir så glad.

din blogg är också jätte fin, måste kika runt lite här :) Är inte jätte aktiv på bloglovin just nu men lägger gärna till dig och blir glad om du lägger till mig. :)



PUBLICERAT: 2011-07-24, 12:07:56 | URL: http://eemilian.blogg.se/
Lamia / Hästblogg

Lycka till :)



PUBLICERAT: 2011-07-24, 13:40:27 | URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: