2011-08-11
 14:50:28

Lista.

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Började på Morf/Motala Ryttarförening där jag lärde mig grunderna.
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Oj, jag tror det är tack vare alla jag ridit för. Speciellt mamma,Maggan och Ingrid. Och finns fler som hjälpt mig påvägen.
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Miramis har lärt mig iprincip allt jag kan, men jag och Pam lär oss nya saker varje dag.
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: Vet faktiskt inte, kanske 2005-2006?
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Hah, Miramis isf inte för att vi hann komma så långt.

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Jag vet inte eftersom jag lärt mina egna hästar det mesta.
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Jag och Miramis då han är den enda jag startat dressyr med en sålänge.
3. Vad är det svåraste program du ridit?: Vet inte, har bara ridit lättare program.
4. Vad tävlar du för klasser?: Inget just nu, men ska starta med Pam senare.
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inga.



Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Miramis -120 (vad jag vet iaf)
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Mirre-Pam - 110 (vad jag vet iaf)
3. Vad tävlar du för klasser?: Just nu med Pam endast 90-1m tills vi blir helt säkra.
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inga. :)
5. Klubb föredra du att tävla hos?: Nyrk, Boxholm, Rappestad & Mantorp tror jag.

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Pamela helt klart.
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Haha, samma här Pam.
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Pablo.
4. Vem är den största hästen du ridit?: Sol eller Cornetto.
5. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Miramis tror jag.
6. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Vet inte, Lasse eller Fighter tror jag.
7. Vem är den häst du tog din första placering med?: Miramis.
8. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Oj, Mirre men längesen.
9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Miramis.

Antingen eller:

Häst - Ponny - helt klart!
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
– Inomhus tävling
Satsa för seger – Fis rida - Kan nte säga nått av det, kan inte rida för seger nu endå. Men gör hellre en fin runda en att se ut som en dåre.
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar – Chaps
Spilta - Box
Spån – Halm
Räcke – Oxer
Kompisar i hagen – Ensam


erica&tilda

sv: vi kanske skickar in en bild, ska se om jag hittar någon! vi kan göra ett bloglovin byte? :D



PUBLICERAT: 2011-08-12, 13:35:09 | URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/
Linda och Catharina

Sjukt fin blogg du har, och du är väldigt lik en som går i min skola haha :D



vill du vara med i veckans blogg? Eller kanske skicka in en bild som veckans bild? Det kan vara vilken som helst, en du gillar eller en failbild!

Kram! :)



PUBLICERAT: 2011-08-12, 14:36:57 | URL: http://systrarnacarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: