2011-08-15
 13:00:00

Läsarkommentar.

Kommentar från en läsare. Jätte gullig.
Jag tycker som Matilda här ovanför att det var en väldigt bra rytm genom hela banan. Mjuk och följsam sits. Ibland ser hästen ut att bli liiite framtung, så det är mitt tips för att få stora luftiga språng. Att liksom "spänna bågen" lite mer och sätta hon?/han? på bakbenen lite mer :)
Fin runda!

Tänkte ta lite om det. Hon har så helt rätt. Vårat enda problem är just det att när hon blir lite tröttare blir hon framtung & att aktivera bakbenen. Det är då hon kan peta lite bommar. Väldigt kul att hon just kunde läsa dom problemen. :) När vi köpte henne va hon riden väldigt lågt så hon söker sig gärna mycket ner så vi håller på att kämpa med det.


Linn Strelin

SV: Haha, ja det kan jag göra ^^ Skicka en bild som du vill ha till min mejl [email protected]



Kan du skicka bilderna som jag tog på Minna från nyckelby då också? För jag ska göra en header till henne. Vill ha hoppbilder och den när Nikkis ser så stor ut :)



PUBLICERAT: 2011-08-15, 13:14:03 | URL: http://ztreliin.blogg.se/
Christine

tack! :)



visst det kan vi, följer dig på bloglovin nu ;)



PUBLICERAT: 2011-08-15, 14:55:06 | URL: http://selwynochristine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: