2011-08-16
 14:30:00

Hoppfilm.

Tänkte att jag skulle börja lägga upp lite filmer på mig och Pam. Så blir det lite roligare och inte bara bilder. Så får ni se både det bra och det lite mindre bra, eftersom det inte finns något dåligt hos unghästar. :)

I denna film kommer ni se att hon river två. Ni kommer höra min tränare ropa lite så ni kommer fatta. Men rivningarna med henne blir jämt antingen när hon springer på som en idiot eller i slutet då hon blir för trött. I denna video är typiskt att tempot ligger på för mycket. Speciellt den sista rivningen. Men hon har ganska svårt för räcken och kan dock peta dom ibland men mycket bättre nu. Denna film kanske är någon månad gamal.


vendela

fint trots rivningarna tkr jag :D



förresten så skickade jag in en hoppbild till hot or not via mail men glömde lägga in min BLOGGADRESS. så kan du lägga till den när du bedömer den? :) på bilden hade jag en randig tröja, brun häst med nosludd på tränset hoppas du vet vilken det är :)



så snälla lägg till den när du bedömer :) www.vendelwending.blogg.se



kram



PUBLICERAT: 2011-08-16, 17:12:32 | URL: http://vendelawending.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: