2011-08-15
 20:07:43

Dagens ridpass.

Kom hem från dressyren nyss. Tack för att det finns ridhus säger jag, haha. Vet inte vrf men gillar att rida dressyr i ridhus. Får bättre kännsla då. Men hon var iaf jätte fin hela passet. Lyssnade bra för alla hjälper och otroligt nog för skänkeln! Både jag och Ingrid va super nöjda. Hon har även blivit väldigt bekväm att sitta på. Nae, det var helt enkelt kanoners idag! Galoppen kändes lite lustig först vet inte vrf. Men jag inbillar mig jämt saker... Men sen gick hon jätte fint där oxå och allt kändes klockrent. Blir bara bättre och bättre. Men hon vägrade gå in i ridhuset.. Haha, började stegra och slänga sig osv. Fick vänta på Jennifer och Vendela så jag fick lite draghjälp in. I början var hon äldigt mycket på tårna och lite stressig, men släppte som sagt när jag började rida.


fjutt halsen


emilia

sv: såg din kommentar!



har skickat en hot or not till din mejl, just so you know :)



fin blogg btw! :D



PUBLICERAT: 2011-08-15, 20:14:13 | URL: http://ridchey.blogg.se/
Tuva

Sööt ponny! Hur hög är hon, på denna bilden ser hon inte så stor ut? Om man nu kan säga så på en bild av huvudet och halsen x)



SV: Jaså, okej! :D Hur tränade ni bort det då? 'Min' häst trampar sig själv så han måste ha boots :/



PUBLICERAT: 2011-08-15, 20:16:02 | URL: http://tuvat.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: