2011-08-15
 10:00:00

Börjar dagen med att hedra er!

~ Ni är helt underbara som följer via bloglovin.
~ En massa kärlek till er hundra som läser bloggen dagligen.
~ Ni är otroliga som kommenterar.
~ Och skit kul att ni skickar in så mycket Hot or Not bilder.

Var bara tvungen att göra några punkter om er. För ni förstår inte hur glad jag blir när jag loggar in och ser alla söta kommentarer och besökare. Loggade in på hotmailen och såg att jag fått sju nya bilder inskickade från idag kl ett till nu. Super kul. Hoppas att ni fortsätter att följa mig och Pam på våran väg och att ni får med er fler på vägen. Och att om det är nått ni tycker jag borde skriva om att ni säger till då. :)


Kommentarer endast från igår. (dock var det lite klent i skillnad vad det brukar) Älskar er.


Emelie

sv.

hej , verkligen jättefin blogg :) vill du göra ett bloglovinbyte?



PUBLICERAT: 2011-08-15, 15:47:30 | URL: http://meliesvensson.blogspot.com/
Emelie

jag har lagt till dej nu :)



PUBLICERAT: 2011-08-15, 16:36:58 | URL: http://meliesvensson.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: