2011-04-11
 16:58:03

varje gång är som den första gång vi sågs

kan inte påstå att jag mår bättre idag. tvärt om sämre tyvärr.
när är det min tur att bara få leva utan problem.
detta handlar då om en speciell person, som nog vet att det är den. nämner inga namn
men måste skriva av mig.

men antar att det blir bäst såhär, kmr alltid finnas kvar hos dig och du kmr alltid va en av dom bästa vännerna. du är nått speciellt, du är inte som dom andra. du får mig så himla glad. och det vill jag att du ska fortsätta med. kmr aldrig ångra nått med dig. men det kmr bli bra.

nu ska jag bara tänka på mina vänner, skolan, ridningen och ha kul. inte nått annat det blir bara fucked up. 

men tror jag aldrig ska bli kär igen.
pusshejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: