2011-04-13
 20:28:51

Svaren på frågestunden.

Apa
tänder du på att suga snopp?
Svar: Nej verkligen inte, då jag aldrig kmr göra det heller.

enläsare
hur många har du haft sex med?
föredrar du string före vanliga trosor?
Svar: Hur många jag har haft sex med är inget viktigt.
Beror på vad man gör och vad mer man har på sig.

anonym
vilka är dina bästa vänner?
Svar: Mina allra bästa vänner är Nicole & Sandra.
Men har många mer fantastiska vänner. Några jag även måste nämna som jag älskar mkt är Emelie, Fanny & Valle (L)

En som undrar
Vem tog din oskuld?
Senaste du hade sex med?
Hur många har du haft sex med?
Svar: Min dåvarande kille.
Tänker inte nämna några namn, vill inte "hänga" ut folk, ingen viktig sak att veta.
Och hur många är inget viktigt heller.

Anonym
vem är din favoritartist?:)
vad har du för planer i sommar?`
ett minne du saknar?
Svar: Har ingen favorit gillar det mesta.
Sommarens planer är spanien med tjejerna och massa andra galenheter med dom
och grabbarna. Ett minne ... finns många jag saknar men kan väl säga
sommaren 2010 då. helt underbar sommar, kärlek till alla som gjorden den så bra!

bambi
Vad andänder du för "skönhets" produkter?
Svar: Hmm, inget spec andänder en ansiktstvätt varje kväll och mjukgörande salva.

Anonym
Vad heter din häst/favorithäst? ;)
Svar: Pamela & Miramis

Ellen :)
Gör du på fritiden efter skolan och på hlegerna ? :)
Svar: Efter skolan blir det väl stan elr bara slappa med vänner då jag hinner. Annars är de ju stallet.
Helgerna gör jag så mkt knasigheter jag kan med mina fina vänner.

anonym
Har du någon kille? Eller gillar du någon?
Svar: Nej har ingen "kille" längre tyvärr. Men gillar honom fortfarande men mest som en bra vän. 

Läsare <3
hej felicia! :D <3
jätte fin blog du e så söt!
du måste få många killar hur många har du pussat? :D
hej dåå! <33
Svar: haha, tack så mkt.
hahha, har inte precis räknat.

Anonym
Hur lång och hur mkt väger du igentligen?
Svar: vet inte hur ång jag är, kanske 1,66? Jag väger 53kg.

evangelina ♥
hejj tycker du har fin blogg!
Hur är du i verkligen heten, personlighet och sånt?
Svar: Hmm, i verkligheten. Om man är min kompis tror jag man har det ganska kul oftast.
Får alltid upp stämningen och är ganska galen & knäpp av mig.
Känner man mig inte kanske man hatar mig? vad vet jag. ;)
Men hoppas inte det, gillar inte folk med fördommar.

 Anonym
Dömmer du folk lätt? Finns det många du inte tycker om eller är osams med?
Svar: Njae, visst man tycker saker om folk men jag går inte runt och snackar om
folk mer än vad jag kan säga till dom öga mot öga. Man ska inte gå runt och
snacka sen inte våga stå för det. Men har oftas inte nått emot någon om inte den har gjort
mig nått. Bryr mig inte för det mesta om andra då. Nej, inte osams med någon. Dom jag
inte gillar lägger jag inte min tid på.


secret
Vad är viktigast vänner eller pojkvän? :)
Fin blogg.
Svar: Vänner helt klart. Dom stannar längre, iaf äkta vänner.
Killen vet man inte när man kan bli av med.

Amela
Va tycker du om mig?
Svar: Tycker inget om dig.

sara
hur många husdjur har du haft?
vad hete ditt första? :)
Svar: Oj, venne 9 st och tvä hästar.
Första var min kanin Skorpan.

 Elli Höög.
Hur ser din drömkille ut? :)
Svar: Hmm, jadu bra fråga. Har en ganska exakt bild av hur han "ska" se ut.
Jäkla fin kropp, längre än mig, snyggt hår gärna lite längre och mörkhårig.(blond går väl med)
Även fina ögon och inte fula ögonbryrn... stör mig på sånt, haha!


ellinorhöög

jo du ögonbrynen är ngt ja oxå stör mig på hos killar ;)



PUBLICERAT: 2011-04-14, 16:45:55 | URL: http://freakylife.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: