2011-04-25
 11:46:00

ridning, dusch & smörjning

stallet:
igår åkte jag då ut och red en sväng med jennifer och vendela i varamon. var otroligt mysigt. trodde pam skulle va räddare för allt än vad hon var. hon vågade gå i vattnet. dock var det väldigt mkt folk så vi kunde inte trava & galoppera dock. så vi ska nog rida någon kväll igen. men efter vi ridit va hästarna jätte svettiga så pam fick en liten dusch. som hon verkligen inte ville ha men behövde. efter mkt slit va hon helt duschad iaf, och även jag -.- sen smörjde jag sakerna oxå. är solt över en sån långdag i stallet, tog ca 3tim allt tsm.
jag tog några bilder på pam innan vi red iväg, och mamma kom ner till varamon och tog några bilder.





finaste som någonsin gått på vår jord!
finns inte ord hur mkt jag älskar dig.
du gjorde mig hel när mirre försvann.
finns ingen annan jag vill ha än dig.
älskar dig min fina tjej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: