2011-04-12
 17:42:34

Pamela ♥

vet inte vad jag ska göra. kan inte tänka på något annat just nu. kan inte koncentrera mig övehuvudtaget. vill bara att mamma ska komma nu så jag kan va hos dig. gmn vill inte se dig ha ont.
skulle du försvinna ur mitt liv nu vet jag helt ärligt inte vad jag skulle ta mig till. du är det bästa för mig. min bästa vän. det är du som vänder på dagen från att ha vart dålig till att bli bäst. när jag är med dig finns inge bekymmer. känner mig så fri. du kan inte göra såhär mot mig. förhoppningsvis kmr det gå bra .. men vi som va så redo nu. min lilla stjärna måste få lysa, det du är född till.
älskar dig något så otroligt!


ellinorhöög

usch :/ .. men man får hoppas på det bästa !



PUBLICERAT: 2011-04-12, 20:41:50 | URL: http://freakylife.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: