2011-04-28
 14:00:00

movie time

ψnu ska ni få lite film tips direkt från foos&brors, hah data!
Skriver bara nått kort om några av dom. sätter en ψ vid mina favoriter.

ψ 2012
en film alla borde sett, en av de bästa!

Prowl
inte den bästa som finns, men helt okey.

ψ Inception
riktigt bra film verkligen!

ψ Avatar
alla bör ha sett denna oxå, en av de bästa även denna.

Blood and bone
helt okey film.

ψ Brothers
riktigt bra, med bra handling.

Dawn of the dead
en klassiker, alltid lika bra.

Fight Club
skön film.

Fighting
samma typ som den över, bra film!

ψ Goodfellas
RIKTIGT skön film.

ψ Green Street Hoolingans
seg i början, jätte bra i slutet!
fast beror helt på vad man har för smak, mkt slagsmål.

ψ Law Abiding Citizen
riktigt sjuk och skön film.

Me myself and Irene
man får ett gottskratt, dock är jag själv trött på sånnahär filmer.

Mirrors 1&2
ettan är den bästa, tvåan helt okey.

Mississippi Burning
bra film!

My soul to take
helt okey skräckfilm.

No Country for Old Men
inte sett.

Rise of The Footsoldier
braaa, galen film, inte för känsliga personer.
mkt våld, blod & salgsmål

ψ Shutter Island
psykad underbar!

Snabba Cash
inte sett.

The Hills Have Eyes
alltid lika bra

The Simpson Movie
skönast!

Unrest
riktigt bra, smått läskig

ψ Wilderness
super bra film!

Yes Man
skön film.

Zombieland
helt okey.

Hide and Seek
bra & lagom läskig

Seven
sjuk film, bra!

The Exorcism of Emelie Rose
helsjuk, men jag gillarn!

The Hangover
klassiker, alltid skön

där har ni mina datafilmer.
lite tips om ni inte kmr på någon bra film.
allt från skräck, komedi till maffia/holiganfilmer.
bästa smaken, jag vet puss!
p.s ni får gärna kommentera filmtips till mig.


Linn

Haha, jag har bara sett Yes Man! Kan även ha sett Shutter Island men är inte säkert ;)



PUBLICERAT: 2011-04-28, 14:43:29 | URL: http://ztreliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: