2011-04-10
 12:36:57

du är stor i orden, men så liten på jorden

igår blev det först donken en liten stund med killarna och sandra yanni. sen drog vi till pariseviken .. som dock var väldigt onödigt. men vi drog snabbt där ifrån. sedan hamnade vi i en liten park? där vi satt ett tag, med underbar underhållning av alexi och randy. riktigt kul var det, inte skrattat så mkt på länge. sedan gick vi och satte och satte oss vid skolan. sedan drog jag till donken för att träffa bror med flera. chilla där en stund sedan var vi hemma vid halv fyra.



nu håller jag på att fixa mig och ska snart dra mig ner till varamon för lite vattenpipa med marwa, sandra, lucine och grabbarna. blir mysigt. men dock måste jag till stallet vid fyra så kan inte va där för länge. men blir bra. puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: