2010-11-29
 21:35:05

nu ska vi se här

nu så entligen ska vi se till att den nya headern kmr in! så otroligt gött ska det bli!
_____________________________________________________________________

liter bilder kmr från gårdagens pepparkaks bak.




gårdagen i bilder, blev nöjd med mina pepparkakor ;)

dagens bilder.
efter skolan drog ju jag & tell hit till mig, tog varsin kopp te och satte oss i mitt rum och pluggade. sen blev det mest tjejsnack ;) trevligt var det.






bästa pluggdagen, älskar dig jennifer ! (L'

min sjuka pappa .. alltså han är sjuk, elr aa ni fattar. han är sjuk på båda sätten.
älskar dig pappa!


hahha, familjen anorlunda det är vi ...


diesel, älskar dig min underbara hund (L'

nu fick ni allt många bilder. kommentera.


Tellish xD<3

aww älskar dig med (L'


mell

du är sjukt vacker. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: