2010-11-18
 19:44:53

hör inte hemma här,

ibland känner jag att jag inte hör hem här. det här är ingen plats för mig. världen är inget för mig. när jag är på någon plats och gör något kan jag känna, helt plötsligt från ingenting, att jag bara vill bort därifrån .. vill inte va kvar. får en illamående känsla, och ont i hjärtat. jag vet nte vart jag ska ta vägen ibland. känner mig tom. får en sån lustig känsla som jag nte kan beskriva. känns inte som det är mitt liv ibland. gör saker som felicia orrstenius aldrig skulle gjort annars, men denna person gör det. det är inte jag. ibland kmr den känslan då jag känner mig så himla lycklig, sen på en sekund kan det ändras och jag får tbx självmordstankarna. men jag skulle aldrig skada mig själv, är för rädd för smärta för att kunna göra nått mot mig själv. men känner minst lika mkt smärta irl oxå.

vännskap som blir till hat, kärlek som blir skossat. vet inte var jag ska ta vägen ibland. kärleken från dig kan jag klara mig utan men vill endå att du finns kvar, vill aldrig att du försvinner. din vännskap lika så men du betyder mkt för mig och det ska du veta. men kan inte göra något denna gång .. jag orkar inte komma tbx gång på gång. men jag älskar att umgås med dig, du är underbar. men börjar tvivla på vad du tycker, eftersom på en vecka finns du inte kvar hos mig på samma sätt, du hitta någon annan. men jag förstår dig. så det är ditt val. men kmr finnas här, men jag vet inte om jag kmr vänta föralltid.

din tysthet får mig att gråta, dina tomma ord får mitt hjärta att vilja slå saktare. jag ville aldrig ge upp hoppet, hoppet på att dina ord var sanna. varje minut med dig betyder så mkt för mig. varje samtal med dig får mig att aldrig villja lämna din sida. men du krossa mitt hjärta, gång på gång. men endå finns det en ilska inom mig som vill få mig att visa dig, vad det är du missar. att jag kan klara mig utan dig, att jag är stark. egentligen är du bara en av 1000. jag borde gå vidare, men det är svårt. men vänta du, snart finns du inte kvar i mina minnen.
 
__________________________________________________________________________

tvungen att skriva av mig, känns bättre. haha, ni som inte fattar så handlar det inte om samma personer osv. ja, jag kanska blir lite personlig men och ? läs bara och ta in. varför klaga ?
_____________________________________________________________________________


haha, dagen denna bild blev tagen vart fo lite för full kan ja säga.
minnen med det bästa folket, haha! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: