2010-11-28
 16:50:48

heyyyyyy

inne på rätt dator nu så kmr åt lite bilder osv :)
igår vart det en mysig dag, han med mer än jag trodde jag skulle, i det hemskt kalla vädret. först stack jag upp mot ekön och träffa sigge, sen snackade vi och gick in mot stan där vi mötte sandruuu (L' sen fixade vi lite saker och gick till hallen och slappa där en stund. sen va jag tvungen att dra mig vidare och träffa fanny. så gick vi först hem till mig en stund. sen till bussen och hem till fanny. och va där och myste. sen lite senare drog vi till väster, till maria där hanna och carro var. så va vi där och chillade ett tag. sen så åkte vi en hemskt lång buss resa tbx till fanny, där jag sov över natten :) mysit att vakna av att en hund slickar den i ansiktet ... bella bus. det va min lördag :) man hinner med mkt på en kväll om man väl försöker ;) full speckat schema.



tänkte jag kunde bjuda på två bilder från i fredags tror jag :)

glöm ej att kommentera.

                                     


mell

hur fick du ditt smeknamn? :>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: