2010-11-30
 20:09:03

.


En ny liten kategori jag tänkt ha. Kmr då ha detta, Dagens Måste. Kan va tex; Dagens måste är att ..., Dagens måste ha är .., Dagens måste var ..
Att jag måste göra nått, att jag har gjort nått, att jag verkligen vill ha nått osv. skriv om ni inte fattar ;)


~ Det är verkligen att plugga ... Suck. Måste plugga SO & Franska. Har omprov så måste klara det nu. Om jag vill gå samhäll måste jag ju iaf ha g i SO ämnena. men tycker det är lustigt, hade vg i det förra året och nu när vi fått hitler-eva så fick jag inte ens g på provet. och franska .... det värsta ämnet som FINNS. till alla som ska välja språk, ta INTE franska ni kmr spy på det.

                                                                 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: