2010-11-22
 21:19:04

Ang. Bloggen.

för att jag ska ha en intressant blogg måste ni verkligen bomba med kommentarer. annars är det inte lika kul att blogga. ni kan skriva vad som, ang inlägget elr någon fråga så tar jag det i det i ett inlägg och svarar på. och skriv vad det är ni vill läsa ! så det blir kul för er oxå.

om det är tex;
~ vill veta mer om kläder, min garderob, mina outfits
~ min ridning, min vardag i stallet, mina träningar
~ min egna träning, motion
~ fotografering
~ mer om helger, kompisar, fester osv
~ shopping
~ mina lite mer privata tankar & åsikter
~ mer hiss&diss, vad jag gillar & inte gillar


inte lätt för mig att veta, ni kan skriva anonymt så skriv!


Anonym

Mer av allt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: