2010-12-13
 22:07:23

svar på tal

SVAR PÅ TAL

kommentar 1
fick en kommentar för ett tag sen av någon anonym då jag hade lagt ut en bild som togs för ca 2 år sedan. då skrev jag att det inte såg ut som jag hade några tuttar. och självklart visste jag att folk skulle hänga upp sig på det ;) sånt som är ganska kul att folk orkar lägga energi på.

men denna person hade då skrivit: haha men felicia du har ju inga tuttar :o

som jag tycker då är så kul att läsa :) alla har tuttar? jag har inte sagt att jag har stora precis ;) så vrf bry sig? tycker själv det är väldigt kul. men vet inte riktigt vart du vill komma med det.

kommentar 2
en tjej som undrar vem ajg tränar för vid namn Jossan så här får du ditt svar.
Jag tränar ju på Nyrk alltså för Ingrid Stark. Markarbete har jag den senaste tiden tränar för Mighten.

så det var allt :)
jätte kul att ni skriver frågot fortsätt så :)


                                                                              

                                       vill ni höra mig sjunga ? kommentera då inlägget elr det nedan.
                                                                                                                


Spörk

sure bring it on!;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: