2010-12-24
 11:56:49

morgon mys i stallet

har vart i stallet på morron mys. tredje och sista julen i stenstorp.
sorligt. men men.
det va som sagt trevligt och vi kom hem för en stund sen nu då.
mamma och pappa gör julmat, jag duschar, väljer kläder & snokar runt bland
paketen (a' haha, hittat en massa stora paket.
dom hade slott in ett paket så otroligtdåligt så såg tom vad det va, ihih!
gillar det som va i kan jag säga er !
men ska snart till farmot & farfar på julbord med släkten :)
sen fika & kalle anka vid 3 osv, sen drar vi hem och börjar fixa sen kommer alla till
oss som vanligt på kvällen. och såklart är jag julklapps utdelare ;)
tror det blir många paket och jag ÄLSKART.
men nu ska jag snoka vidare pussar.


bilder på mina klappar kmr :)


p.s 24 februari kanske det blir göteborg horse show med linn :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: