2010-12-21
 17:13:06

julavslutning imorgon!

orkar inte uppdatera. så segt nu när det inte finns nått att skriva om.
men imorgon är det avslutning då äre lov. då blire mer uppdateringar och massa intressant.
gick på stan idag efter skolan och köpte presenter till klappleken.
eftersom vi gick runt och hade redovisning för alla klasser i skolan idag fick vi biokort
av rektor eva :) så ska försöka gå på bio någon dag med nicole :)

funderar på hur man ska göra med nyår. behöver få tag på cider.
och tänkte om kanske lite mer folk (mina kompisar) kanske ska komma.
inga som inte får kmr in. så försök inte ens.
men ska fundera lite till på det.
imorgon blire efter skolan att åka och fixa allt med hästen och vi ska
klippa henne oxå tror jag. känns sådär eftersom då kmr hon bli änu piggare då kmr
jag åka av ännu mer. tror jag kmr åka av idag .. stått i två dagar. (igår pga tån)
på torsdag åker vi och kollar runt lite i nyrk vart vi ska stå och lite
annan information :) entligen säger jag !
aallt jag hade just nu ;)
____________________________________________________________________

glöm inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: