2010-12-11
 17:41:26

its only you in my dreams,


gårdagen var jag med sandra och myste i hallen med en massa annat trevligt folk. lite segt men ;) sen drog vi till väster en stund & träffa lite folk ... aah, inte länge. sen gick vi tbx till stan och hallen igen .. haha. men vad fan finns det att göra ? mysigt iaf ;)




idag har jag hunnit massa elr aa. först red jag min häst med bea en lite längre tur. sen hem och åt lunch. sen drog jag och jennifer till nyrk så red jag vendelas häst dornada oxå. kändes sjukt med en ponny. haha men kul var det och hon skötte sig jätte bra. nu har jag precis kommit hem och ska hoppa i duschen. tror det blir myskväll framför tv med min stora godispåse och en cola.



imorgon ska jag först rida en sväng på pam. sen blir det att umgås lite med emelie. vi har bestämt oss för att dra en liten sväng till bränna krut trots allt, iaf en liten stund. kanske ses där?


when i se your face, its not a thing that i would changes.
cause you'r amazing, just the way you are.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: