2010-12-02
 20:05:18

häst saker till salu

har då lite ponnysaker jag tycker är onödigt att bara låta ligga. så tänkte jag kunde sälja dom för ett billigt pris. antingen skriver ni en kommentar om ni är intresserade, elr sms/ringa och msn funkar med. [email protected].


Två bett, vet inte riktigt men tror det är 11,5 i storleken. ett gummi & pessoa.
har inget pris på dom, men nått billigt. älskar gummibettet men funkar inte på pam.



mkt mkt välbehövligt nu när det är mörkt, reflexländtecke.
andvänt det ganska mkt men är i väldigt bra kvalite.
oxå det för ett billigt pris, från Jacson collectionen.



snygg sadelgjord, PRO-CEL. Inte andvänd mkt alls då den inte passade
min ponny. så ganska ny. snygg och hel.




ponnyhuva från .. hööks? haha minns inte, men aldrig andvänd då
min ponny inte trivdes med huva. så i bra kvalite.


mkt mkt mkt mkt snyggt schockemöhle-schabrak.säljes pga för litet
till storhäst. skulle villja ha kvar det annars. ligger bra på hästen,
mkt snyggt och bra kvalite. ser knappt andvändt ut. ny köpt ca 300kr.


det var vad jag har att sälja nu. det mesta är för ett väldigt billigt pris. har mer ponny grejjer men ligger i boden så tar det någon annan dag :) skriv om ni är intresserade osv. allt är mkt snyggt och bra kvalite.

                                  


Lina

Hej, vad kostar frakten på schockemöhle schabraket? :)



Mvh

Lina



PUBLICERAT: 2011-08-02, 12:07:04 | URL: http://norrlandsponny.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: