2010-12-04
 19:28:36

felicia hissar & dissar


~ mina underbara vänner som alltid finns där för mig och som jag älskar så himla mkt, Jennifer Tell, Sandra Jackobsson, Malin Cedergerg, Therese Samuelsson, Lisa Jensen Frida Kardell & Vendela Tegidius ni är underbara!


~ Sean Banan - Gott nytt jul. super go låt & go kille. går inte att låta bli att gilla den.

~ slutet av denna månad. 24 julafton, 27 flyttar pam sen kmr nyyåår! älskar denna månad. helt gudomligt. och ser fram emot det så jäkla mkt.

~ idag, tre månader med min lilla häst pamela, kärlek till henne.


~ att jag somnade så jäkla fort igår och missade för mkt .. och att jag va med och spelade pyramiden.

~ alla prov som kmr nu i slutet. haft två prov denna vecka, kmr två prov nästa vekca oxå. sen måste jag göra omprov .. suckkkkar asså. vrf ska alla lärare lägga allt samtidigt? sen så måste vi göra ett svenska föredrag oxå. rädd mig.


denna gångs hiss & diss. tack för mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: