2010-12-05
 15:09:51

Chest to chest


snacka om att jag saknar håret. tänk det i mörkbrunt, ooooh va snyggt! vafan klippte jag av halva -.- fatta va långt det va, ner till höften om inte längre. nu har jag ju inte så jäkla långt precis ..
____________________________________________________________________________

kom hem för en stund sen har vart i mantorp och kollat på när bea & amanda tävlade. gud va sugen jag blir, vill med tävla. får ju dock vänta ett tag till. ska snart ut till stallet och rida min galning. igår va hon helknäpp. hon stuttsade runt hela tiden. när vi börjar trava så hoppar hon upp i luften och piper som jag vet inte vad, hah. sen på hem vägen kunde hon inte skritta så hon stuttsade fram. kände att jag ville trötta ut henne lite så körde lite i paddocken efter oxå så blev hon ganska trött. längtar tills vi flyttar till nyrk :)


Stina

ohhh va gullig! 8D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: