2010-12-12
 18:02:16

bränna krut nästa

igår blev det en riktigt trevlig kväll med snygg emelie :) hyrde somsagt lite filmer och slappade hemma hos henne. åkte hem typ vid halv ett idag och åkte till stallet. nu har jag duschat och valt kläder osv. sitter lite här vid datorn nu i väntan på att emelie ska bli klar sen blir det att dra till bränna krut en stund med bruden :) ska bli kul att träffa lite folk. får hoppas det inte blir föt många små bara, haha. men lxm vad har man för sig annars på en söndag? man kan ju lika gärna dra dit, elr hur.
men men, nu ska jag sminka mig och kolla runt lite på datorn sen sticker jag :) skriver kanske innan jag går.

lägger in lite bilder tagna av mig från i sommras:




vackraste.
ge mig sommar!


´Mli

Du är snygg gummziiizz! <3 tack för de trevliga dagarna med dej stumpis :)


mell

oh, är det din häst? Sjukt fin :>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: