2010-12-23
 19:07:01

bilder kmr

har vart så trött och haft mkt att göra idag så inte hunnit blogga.
igår var det jätte trevligt med julmat, jullekar och en massa skitsnack :)
körde lite spel och vi gick även ut och åkte pulka.
haha, snacka om skojjigaste på länge!
tack för det ni bästa (L'

idag har jag då kommit hem sen va mamma & jag ute i nyrk och kollade
lite på vart pam ska bo :) flyttar troligen den 27 elr 28. ska bli så gött.
sen va vi ute och red på min lilla bus. hon skötte sig faktiskt riktigt bra.
sen så har vi varit hemma och julefikat, gjort julmat, slott in paket och pyntat granen :)
bara en massa julmys. nu kom mamma hem efter att ha vart och köpt lite
uppedittargodis :) och även en julklapp till mig, hohoh (a'
har snokat runt lite i huset och hittat VÄLDIGT många paket till mig och det är kanon!

kom på nu i efterhand att jag borde önskat mig ländtäcke oxå.
men eftersom jag troligen kmr få pengar och ska få 500kr av mamma & pappa
har jag kollat runt lite vad jag kan köpa för något.
vet att det finns några på Granngården som är snygga men finns inga bilder
på deras hemsida. men hittade två på Hööks.



som sagt den högst upp har jag och den är riktigt bra. 
regntålig med fleece innuti. ett minus är dock spännena som är
lite jobbiga.

bild två är då ett reflex som jag näst intill måste ha.
men inte det roligaste att gå och köpa men det kan nog
mamma sponsra mig med. men denna årstid är det ett MÅSTE.
och tycker alla bör ha det.

sista tycker jag är ursnyggt. det är ett måste.
skönt för hästen som värmer perfekt när man rider fram
tex träning/tävling. ser oxå bra ut ;)
 

allt för mig nu, vi höres senare elr på julafton.


mell

den längst ner var sjukt fin. :>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: