2010-12-22
 14:00:00

stallet - tidsinställt


kör på ett tidsinställt inlägg. får se om det funkar som det ska.
gör det
pga jag är i stallet just nu och kmr troligen inte hinna blogga mer innan jag åker till jennifer.
så tänkte att jag kunde köra på tidsinställt så ni får lite uppdate.
va ju även skolavslutning och nu är det lov. fick även betyden.
hade ett ig och 5 vg. sänlt mig från förra året i två ämnen.
men som sagt är jag i stallet och ska klippa hästen, emelie kmr vid två.
sen så tar jag & hon en sväng på våra busar.
eftersom pam stått i TRE dagar pga tån kmr hon va galen ..
och nu när vi klipper henne lär hon ju bli mkt piggare oxå.
hoppas hon lär sig snart och beter sig normalt.
men som sagt kmr jag inte hinna blogga förens kanske på kvällen elr imorgon.
så vi höres och ses.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: