2010-04-15
 21:58:32

felicia hissar & dissar


- Lady Gaga, japp jag HISSAR Gaga, tycker hon är asgrym. hennes stil, både klädstil & låtstil.
Visst ibland blir hon lite föööör mkt, men hon gör faktiskt riktigt bra musik. Ni som nte hört hennes
låtar Paper Gangsta & Alejandro. Älskat Alejandro, fett bra. Nehe men ja fattar nte varför alla hatar
henne. vare sig hon har kuk elr nte så är hon fett bra enligt mig.




- mitt bruna hår, jaa är faktiskt riktigt nöjd (; men kmr antagligen sakna det snart ;o

- vädret !!  älskar vädret så jääävla hårt ;o



- skola, plugg, prov , ja vad ska man säga .. det SUGER. är så sjukt skoltrött just nu,
och allt går bara så jävla dåligt.

- dansbands musik, den jävlen som kom på det är ju fan sjuk -.- hatar det, det är ju så tråkkigt
och fuuult ! så jävla lame .. vem vill lyssna på det, förutom elin h och det fattar jag då fan nte ;o

- dessie.se, asså jag har igentligen inget imot henne nu, men nu blir hon för mkt. " asså gud jag är
ju så jäääävla snygg. blaaa blaa, mitt liv är så jävla bäst, jag har 25 000 besökare
" hela tiden. ganska
trött på den egoistiska/för självsökra stilen. jag tycker annars hon är väldigt söt tjeja, men när hon blir
sån så äre inget kul, (enligt mig) att läsa hennes blogg.


det var allt jag hade att hissa & disssa den här gången (;
nu ska jag sova
,
PUSSSSSSSSHEJJJJJ! (L'


f

okej kul :D lycka till!



PUBLICERAT: 2010-04-15, 22:09:10 | URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
mell

hatar också dansbands musik HAHA, så sämst..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: